субота, 27 квітня 2024 г.

На Киевщине увеличили количество вагонов в пригородных электропоездах

На Киевщине увеличили количество вагонов в пригородных электропоездах

Сегодня, 5 мая, пригородные электропоезда в Киевской области получили более 80 дополнительных вагонов. Сейчас 22 поезда курсируют составом по 8 вагонов, 2 поезда - по 10 вагонов, 1 поезд - 7 вагонов и 9 поездов - 6 вагонов.

Об этом KV стало известно из сообщения пресс-службы "Укрзализныци".

"На протяжении последних двух недель ПАО “Укрзализныця” за счет проведения дополнительных ремонтов увеличила количество вагонов в поездах, курсирующих в пригородном сообщении Киевского и Фастовского сообщения. Если по состоянию на 24 апреля 2017 года по указанным направлениям курсировало 23 поезда по 6 вагонов, то к 5 мая 2017 года шестивагонных поездов осталось только 9, а в других - количество вагонов увеличено", - сообщила пресс-служба.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

При этом железнодорожники попросили пассажиров не забывать оформлять проездные документы.

"Призываем пассажиров быть честными, покупать билеты, а если есть льгота, то в кассе оформлять льготный проездной документ. Мы же, в свою очередь, будем реагировать на спрос, ориентируясь на статистику количества проданных билетов", - сказал директор по пассажирским перевозкам и сервису "Укрзализныци" Игорь Романкив.

Также он отметил, что местные органы самоуправления не желают конструктивного диалога и не готовы компенсировать перевозку льготников.

"В Киеве за четыре месяца 2017 года перевезено льготников на 15,8 млн гривен, а не компенсировано ни копейки, в Киевской области - предоставили услуг на 16,6 млн гривен, а компенсации получили только 61 тыс. гривен", - сообщил Игорь Романкив.

Напомним, утром 12 апреля пассажиры, возмущенные крайней перегруженностью электропоездов на станции Барышевка в Киевской области, просто легли на рельсы.

Читайте: В Барышевке на Киевщине пассажиры электрички устроили акцию протеста и легли на рельсы

Люди в течение 3 часов блокировали движение электропоездов и требовали приехать представителей “Укрзализныци”. Тогда в "Укрзализнице" отказались комментировать ситуацию.

Читайте: В Барышевке восстановлено движение электропоездов

Фото: korrespondent.net

КиевVласть

Георгий Палуев

Теги: новости киевской области, укрзализныця, электропоезда, дополнительные вагоны

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.