четвер, 25 квітня 2024 г.
Залізниця до головного аеропорту – мрії збуваються

Залізниця до головного аеропорту – мрії збуваються

Павло Рябікін

Генеральний директор аеропорту “Бориспіль”

Ініціатива уряду та “Укрзалізниці” зі створення залізничної гілки між Києвом та аеропортом “Бориспіль” гармонічно вписується в стратегічний план розвитку наших повітряних воріт. У нас вже є бачення розбудови аеропорту до 2045 року, яка передбачає декілька етапів та безпосередньо розвиток з/д сполучення зі столицею. У серпні 2017 року аеропорт анонсував початковий етап - пріоритетні інфраструктурні проекти, які збирається реалізувати у п’ятирічній перспективі. Будівництво залізничної гілки до аеропорту не включили у презентацію, оскільки цей проект розглядався у більш віддаленому майбутньому. Нашу увагу було звернено на об’єкти першочергової уваги, від яких залежало збільшення пропускної спроможності аеропорту в умовах системного зростання пасажиропотоку.

Після того, як “Бориспіль” збільшив обсяг пасажиропотоку до 10+ млн осіб, потреба у залізничному сполученні аеропорту з Києвом ставатиме все відчутнішою. Вже сьогодні в пікові години розльоту вранці та вечері про це якнайкраще свідчить щільний автотрафік в напрямку аеропорту. Особливо гостро ситуація з дефіцитом альтернативного трансферу до аеропорту проявилася під час сильних снігопадів наприкінці лютого. З подальшим зростанням пасажиропотоку ця проблема стане критичною, а тому ми вдячні “Укрзалізниці” та Прем’єр-міністру України за готовність завчасно розпочати роботу над проектом. Ми зі свого боку готові надати власні напрацювання, зроблені в рамках Стратегічного плану розвитку аеропорту до 2045 року.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Будівництво залізничної гілки, замовником якого є “Укрзалізниця”, буде відбуватися не за кошти “Борисполя” на землях відведених у користування аеропорту згідно чинного законодавства. Тобто, не передбачено ні копійки з бюджету ДП МА “Бориспіль”. У проекті розвитку аеропорту ми вказали, де повинен пройти рейковий транспорт – у зеленій зоні вздовж дороги від терміналу D до Бориспільського шосе в напрямку виїзду до Києва та м.Бориспіль. Залізнична гілка буде прямувати до нового критого аеровокзального комплексу, побудованого впритул до галереї терміналу D. Поки що зарано говорити про деталі проекту будівництва, оскільки їх необхідно узгодити між усіма учасниками проекту.

Читайте: Паровозик-облачко: из Киева в аэропорт “Борисполь” снова хотят строить железную дорогу

Павло Рябікін, генеральний директор аеропорту “Бориспіль”

KиевVласть

Теги: новости киева, новости киевской области, аэропорт борисполь, павел рябикин, проект развития аэропорта, гп борисполь

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.