суббота, 26 сентября 2020 г.
Забагато емоцій навколо рішення Ryanair і замало глибинного розуміння ситуації

Забагато емоцій навколо рішення Ryanair і замало глибинного розуміння ситуації

Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України

Спробую пояснити.

1. Перемовини з Ryanair тривали понад 5 років. За президентства Януковича навіть мови не йшлося про те, що Ryanair зайде - йшлося про довгострокову перспективу.

2. Нам вдалося переконати Ryanair, що Україна змінилася, що відкати ніхто не вимагатиме, що умови для великого міжнародного бізнесу є - можна працювати чесно. Тільки приходьте.

3. Чому не Жуляни?! Якщо скажу, що мер Києва був обурений, що Жуляни відмовили Ryanair і дізнався про це від мене, Вас це здивує?! Про причини відмови - до справжніх власників аеропорту "Київ", вони мало чим відрізняються від причин, які зумовили поведінку Борисполя.

4. Регіональні аеропорти: половина не має повноцінної злітної смуги (як це в Одесі, наприклад), половина - терміналу (Гостомель). І чому пасажири мають літати не з Києва, якщо в Борисполі є два порожніх термінали?! Ще раз: аеропорт - державний, термінали збудовані за державні кошти, наразі вони не працюють, а сам аеропорт на утримання кожного з них витрачає близько 250 млн грн на рік. За словами Рябікіна, один термінал використовується для проведення культурних заходів, виставок тощо. Фуршети організовувати можна, літати -ні?! Не занадто жирне місце для розваг?!

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

5. Щодо умов Ryanair. Жоден великий світовий бізнес не буде займатися благодійністю в Україні. Бізнес звик заробляти. Саме тому Ryanair - найбільший і найдешевший перевізник Європи, бо всюди витискає максимальні умови для себе. Бориспіль не мав права їх розголошувати. Це перше. Розголошення відбулося цілеспрямовано, щоб Ryanair пішов, грюкнувши дверима. Друге: Ryanair має базову угоду і додаткові. Саме в додаткових містилась значна частина вимог, які просто слід було обговорювати. Львів підписав базову угоду, всі щасливі. Це ж закон переговорів: кожна сторона, умовно, пише по 3 пункти, які є обов'язковими, і ще по 7, від яких можна відмовитися в процесі переговорів.

Третє: не буде дешевих ставок - не буде дешевих квитків. Аеропорт буде заробляти ще більше від нинішніх доходів за рахунок більшого пасажиропотоку і росту частки невіаційних доходів.

6. Бориспіль міг підписати базову угоду, яка не несла ніяких ризиків аеропорту. І початок був би.

7. Щодо публічності процесу. Що стосується ситуації навколо приходу Ryanair, то публічність - це був фактично єдиний шанс залучити їх до України. Інакше МАУ, інші діячі зробили б все, щоб Ryanair навіть не наблизився до України. Якщо був тиск на Бориспіль, то він був публічним, через заяви у ЗМІ - щоб люди бачили і розуміли, хто і що відстоює.

8. Я переконаний, що Ryanair може бути в Україні. Питання в тому, що не може один міністр битися за це. Якщо в Україні є влада, то вона повинна бути. Не може бути такого, щоб директор Борисполь визначав, куди літати, а куди не літати втридорога українцям.

9. Я подаю Рябікіна на звільнення.

10. За своє крісло не тримаюся. Але і йти не збираюся. Йти треба, коли соромно, що щось не зробив. Я в цій ситуації зробив максимум. Ледь не за руку Рябікіна водив, ледь не примушував його їхати в Белфаст і домовлятися з Ryanair. Покажіть мені ще бодай одного міністра, який, усвідомлюючи всі ризики, продовжує боротися.

11. І наостанок. Ryanair - це як велика риба, яка живе тільки в чистій воді. Буде Ryanair - будуть і інші світові гіганти в Україні. Не буде - треба визнати, що наше середовище - це радше болото, в якому можна хлюпатися, але не можна жити. І яке всі намагатимуться оминати.

12. Щойно Прем'єр-міністр провів нараду, на якій визначив, що переговори необхідно поновити і пообіцяв звернутися до НАБУ щодо оцінки ходу переговорів і причин їх зриву. Зі свого боку, готові надати свідчення щодо тиску приватної компанії на держслужбовців та погроз переслідування у випадку заходу Раянейр в Україну.

Володимир Омелян, міністр інфраструктури України

Джерело

КиевVласть

Теги: новости киева, рябикин, владимир омелян, Ryanair, лоукостер, дешевые перевозчики, уход Раянейр, причины ухода Ryanair

суббота, 26 сентября 2020 г.
11:01
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
11:06
Оператор ГТС назвал причиной разгерметизации газопровода под Киевом брак при строительстве
10:12
Вячеслав Непоп: “Спальні райони на околицях Києва потребують нових дитячих садочків”
09:09
Киевлян предупреждают о сильном ветре на выходных 26 и 27 сентября
07:15
Планові відключення електроенергії в Київській області 26 вересня 2020 року (повний список населених пунктів)
07:00
Погода в Киеве и Киевской области: 26 сентября 2020
пятница, 25 сентября 2020 г.
20:45
Субботние ярмарки 26 сентября пройдут во всех районах Киева (адреса)
20:25
Национальный парк “Голосеевский” наконец определил свои границы
20:05
На выходных, 26 и 27 сентября, в Белой Церкви будет отсутствовать водоснабжение
19:44
У Києві відкрили 3D-конструкцію Софійського собору з рельєфними тактильними табличками для людей з вадами зору (фото)
19:23
В День жертв Бабьего Яра в столице пройдет Марш памяти
19:05
В ночь на 26 и 27 сентября в Киеве будут изменены маршруты трех троллейбусов
18:48
Олександр Густєлєв: “У Києві з’явилися власні дорожні метеостанції”
18:30
Более тысячи больных коронавирусом остаются в больницах Киева
18:13
Cityconsult Development в тройке лидеров в рейтинге Минфина
18:02
Віталій Кличко: “Уже найближчим часом ми здійснимо проектування і зможемо розпочати роботи з реконструкції моста Патона”
Календарь событий