вторник, 24 ноября 2020 г.
Вишгород без тромбів

Вишгород без тромбів

Віталій Денисенко

Громадський активіст, кандидат до Київської облради від партії “Європейська солідарність”

Без “тромбів”: транспортна артерія “Вишгород-Київ” має економити час і нерви вишгородцям, а не бути стресовим зашморгом нашого затишного Вишнього граду.

Фактичний статус Вишгорода як міста-супутника Києва відібрав істотний “шматок” особистого життя містян на дорогу в столицю й додому. Транспортна проблема, яка тривалий час не має вирішення, давно перетворила все наше місто у великій “спальник”. Політики, які йдуть у владу “на місцях”, зобов'язані змінити транспортну ситуацію для людей на краще.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Незамилений” погляд нових представників народу у місцевій владі здатний не лише очистити від “тромбів” – дорожніх пробок існуючі транспортні артерії, але і зробити реальністю нові транспортні шляхи, які позбавлять вишгородців від мук проводити в дорозі, як мінімум третину свого життя.

1,5-2 години. Саме стільки щодня проводять жителі Вишгорода, що працюють в столиці, в набитих дощенту автобусах та переповнених маршрутках. Це четверта частина робочого дня, середня тривалість повнометражного фільму, час, який можна витратити на себе або сімейну прогулянку по набережній. І який безжально викреслений з життя вишгородців нинішньою міською владою.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

У всьому світі проблема міст-супутників великих мегаполісів вирішується просто – за допомогою окружних доріг. У цьому сенсі Вишгороду не щастить. Місто не лише не перебуває в зоні окружної дороги, але така перспектива навіть у віддаленій перспективі йому поки не світить.

При проєктуванні великої окружної дороги зайнята “великим будівництвом” “зелена” влада навіть не згадала про Вишгород, якому загрожує транспортний колапс. І, якщо не вжити чітких дій, настане він дуже скоро. Тоді чому в представленому Президентом проєкті окружна магістраль обходить Вишгород?  Гребля залишиться єдиним місцем для транзитного транспорту для переїзду на інший берег. На вокзал, в аеропорт, в половину ключових напрямків самим вишгородцям доведеться їхати через перевантажений Київ.  Що це: політична сліпота або банальний непрофесіоналізм?  Або все разом?

Транспортний пазл в інтересах вишгородської громади, яка страждає від зростаючого дорожнього трафіку, цілком можна скласти.

Потрібно реалізувати комплекс заходів, який через 1,5 року призведе до створення альтернативного шляху до поки що найближчої до Вишгороду станції київського метро “Героїв Дніпра”. Розширення Мінського проспекту, оптимізація по ньому наявних рішень й зменшення кількості світлофорів на в'їзді на Виноградар.  Тоді туди буде перенаправлений значний трафік автотранспорту Вишгородщини.

Нові станції метро, як повітря, потрібні не лише мешканцям Виноградаря, але і вишгородцям, адже вони значно наблизять метро до нас. А це в інтересах усіх. Мешканці Вишгорода, Оболоні, селищних громад району відчують полегшення, адже рух збалансується на два потужних напрямки – оболонський та виноградарський, і далі через весь Київ різними гілками підземки.

Найважливіший крок – включення нашого міста в новий проєкт Київської окружної, що дозволить добиратися в аеропорт, на вокзал, в південному напрямку по новій дорозі. Додайте до цих пріоритетів створення третього виїзду на вул. Кургузова й проблема завантаженого дорожнього трафіку на тривалий час буде вирішена.

Інша сторона медалі – ситуація з громадським транспортом. Тривала відсутність рішення проблеми оновлення рухомого складу призвела до того, що в ранкові години в місті відбувається метушлива евакуація.  Брак рухомого складу призводить до використання вишгородцями нелегальних перевізників. А це і небезпечно, і гроші повз міського бюджету.

І як же міська влада в особі мера вирішує цю проблему?  Та ніяк, якщо не брати до уваги скандальну історію з купівлею в лізинг російських “беушних” автобусів, які не лише не зробили погоди на маршрутах, але більш того – лягли щомісячною мільйонною виплатою на міський бюджет.  А ми доб'ємося того, щоб вітчизняні, сучасні та комфортні автобуси ходили на Київ з інтервалом 15-20 хвилин.

І, нарешті, соціальний аспект транспортної проблеми.  Діставатися до Києва вишгородцям не лише довго, але й дорого. Необхідно витратитися на проїзд в автобусі до Києва, потім метро, потім багатьох чекає столичний комунальний транспорт або маршрутки. На шлях туди й назад пристойно набігає. Саме тому, дбаючи про соціально незахищені верстви населення, ми просто зобов'язані організувати безкоштовні маршрути “Київ-Вишгород-Київ”.  І я впевнений, що “дорожню карту” рішення дорожніх проблем майбутня влада зобов'язана виконати.

Віталій Денисенко, громадський активіст, кандидат до Київської облради від партії “Європейська солідарність”

КиевVласть

Теги: новости киевской области, новости киевщины, вышгород, местные выборы 2020, киевский областной совет, політична агітація, европейская солидарность, виталий денисенко

вторник, 24 ноября 2020 г.
10:40
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
11:50
Вони пройшли: список депутатів Дмитрівської сільської ради місцевих виборах 2020
11:41
Секретарем Бориспольского горсовета избрали Владислава Байчаса
11:24
На Киевщине председатель сельсовета получил 3 года за попытку передачи в частную собственность 8 га земли
11:03
В центре столицы высадили черные тополя (фото)
10:46
Более полусотни предпринимателей Киевщины лишились лицензий на торговлю алкоголем и табаком из-за продаж несовершеннолетним
10:25
За сутки в Украине зафиксировали более 12 тысяч новых случаев COVID-19
10:02
Курс валют в Киеве: 24 ноября 2020 года
09:44
“Киевкоммунсервис” закупил 217 контейнеров для сбора опасных отходов
09:26
Киевоблсовет собирается заработать 290 млн гривен на приватизации всего 4 коммунальных объектов
09:06
Главу военно-врачебной комиссии военкомата на Киевщине подозревают во взяточничестве (фото)
07:15
Планові відключення електроенергії в Київській області 24 листопада 2020 року (повний список населених пунктів)
07:00
Погода в Киеве и Киевской области: 24 ноября 2020
понедельник, 23 ноября 2020 г.
20:50
48 нардепов просят Конституционный Суд отменить “карантин выходного дня”
20:45
Во вторник, 24 ноября, ярмарки пройдут в четырех районах Киева (адреса)
20:26
Возле столичной спецшколы № 115 установили делиниаторы
Календарь событий
У прокуратуры, полиции и Киевсовета не получается изгнать из-под Южного моста “песочных старателей”
23 ноября 2020 г. 11:00
У прокуратуры, полиции и Киевсовета не получается изгнать из-под Южного моста “песочных старателей”
Решение Киевсовета о расторжении с ПАО “Мостострой” договора аренды земли под Южным мостом, где долгое время происходила масштабная незаконная добыча песка, не удается выполнить уже почти два года. “Преступные арендаторы” качественно заблокировали в судах процесс возврата столичной общине 16,79 га земли на ул. Промышленной. Нацполиция и прокуратура расследует по данному вопросу ряд уголовных производств и выступают на стороне киевлян в судах, но пока добились только ареста участка. Арендаторы не сдаются: в суд подан иск от субарендатора, а на спорном участке оперативно возникло новое здание (“промышленная база” площадью всего 155 кв.м.), у которого по бумагам появился новый владелец. Вероятно, трудности с возвратом земли киевлянам связаны с громкими фамилиями. По данным СМИ, к незаконной добыче песка на указанной территории причастны народный депутат Николай Тищенко (“Слуга народа”, на фото справа) и его соратник – бизнесмен Денис Комарницкий (на фото в центре).