Куди скаржитися на газових монополістів
Якщо газові монополісти порушують ваші права, то існує ціла низка державних інституцій, що можуть допомогти. Замість того аби бігати вистоювати черги до клієнтських відділень газовиків, обривати телефони, де не беруть слухавки та отримувати рахунки з бездоказовими сумами до сплати, що ніяк не корелюють з показами вашого лічильника, користуйтеся, будь ласка, своїми правами громадян України та змушуйте працювати ті органи державної влади, що і покликані вас захищати.
Надсилайте ЛИШЕ письмові звернення, не перевантажуйте марно телефонну мережу, голосові звернення у таких випадках сенсу не мають.
Ось лише частина ситуацій, які останнім часом масово виникають у клієнтів операторів газорозподільних мереж (облгазів) та постачальників газу (облгаззбутів):
1. Не приймають покази лічильника передані через електронний кабінет, або телефоном звинувачуючи у їхній недостовірності. Або приймають, але в подальшому не фіксують.
2. Блокують можливість передавання показів через електронний кабінет.
3. Надсилають рахунки де не містяться ані початкові, ані кінцеві зафіксовані покази лічильника, не міститься навіть обсяг спожитого газу, а лише сума до сплати.
4. Надсилають необґрунтовані рахунки з перерахунками на користь постачальника, які, в подальшому, не враховуються до показів лічильника.
Усі ці дії є прямим порушенням прав споживача монополістами. В Україні є ціла низка державних інституцій до яких можна звертатися у таких випадках.
Звернення слід надсилати у письмовій формі – звичайною або електронною поштою. У ньому треба зазначити своє прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання, контактний телефон, викласти суть скарги та дату надсилання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику слід надіслати відповідь. У зверненні також зазначайте номер свого особового рахунку клієнта оператора та постачальника газу.
За посиланнями нижче - контакти органів державної влади, до яких можна звернутися:
Територіальні органи Держпродспоживслужби в областях та Києві: https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП): https://www.nerc.gov.ua/?id=6911
Антимопольний комітет України: https://amcu.gov.ua/zvernutisya-do-amku/kontakti
Рада національної безпеки і оборони України: https://www.rnbo.gov.ua/ua/Zvernennia-hromadian.html
Чим більше буде звернень, тим більше виникне підстав у держорганів провести комплексну перевірку конкретно вашого оператора та постачальника, тому надсилаючи звернення ви допомагаєте не лише собі у вирішенні вашої проблеми, а й унеможливлюєте виникнення непорозумінь у всіх інших клієнтів газовиків на майбутнє.
Володимир Ведмедєв, громадський діяч
Источник публикации