пятница, 18 октября 2019 г.
Кличко - єдиний голова Києва, який не відкрив жодної станції метро

Кличко - єдиний голова Києва, який не відкрив жодної станції метро

Леонід Косаківський

Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.

Ось чому нинішня влада залишається єдиною за часи незалежності, яка за вже другу каденцію не ввела в дію жодної нової станції метро? Потреби немає? Ще й яка є. Раніше це робилося щороку як моїми попередниками, так і нашою адміністрацією.

У своєму архіві знайшов сюжет з програми “Обличчям до столиці” від 2 березня 1994 року. З нього видно, що ми не лише затвердили програму розвитку метрополітену до 2010 року, але й наполегливо її втілювали в життя.

Тоді, в 20-х числах березня 1994 року, ми опікувалися будівництвом метро в напрямку станцій “Лук’янівська” (відкрилась 30 грудня 1996 року, - KV) та “Герцена” (ця станція планувалась між “Лук’янівською” та “Дорогожичами”, поруч з КІМО, - KV), станцій “Позняки” та “Харківська” (обидві станції відкрились 28 грудня 1994 року, - KV).

Мої відвідування будівельних майданчиків метрополітену, були рутинною справою. Щонайменше двічі на рік я спускався під землю до метробудівців. Поблеми фінансування та забезпечення всього процесу будівництва метро було під моїм особистим контролем.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

І хоча фінансові можливості міста були скромнішими, ніж тепер, ми їх вирішували. Метро будувалося і нові станції відкривалися. Чого і нинішній владі бажаю нарешті почати робити. Бо поки чуємо лише розмови та обіцянки.

До речі, раджу подивитися відео усієї програми, звідки цей епізод, за наступним посиланням. Такий екскурс в історію дозволяє побачити, чим жив тоді Київ, та відчути атмосферу міста, настрої людей, дізнатися про проблеми, які доводилися вирішувати столичній владі.

У телепередачі сюжети не лише про метро, а й про:

- думки виборців про парламентські вибори 1994 року;

- нові будови аеропорту “Жуляни” та залізничного вокзалу;

- соціально-економічний розвиток Києва;

- вирішення соціальних питань;

- підтримку легкої промисловості;

- відродження Контрактового ярмарку;

- театральне життя, премію “Пектораль”;

- першу в Україні школу Монтессорі тощо.

Читайте: Кличко: На протяжении трех лет мы планируем построить две новые станции метро на Виноградарь и Кличко поговорил с китайскими инвесторами о метро на Троещину и слегка сел в лужу

Леонід Косаківський, київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр

Источник публикации: Facebook автора

KиевVласть

Теги: новости киева, кличко, метро, косаковский

пятница, 18 октября 2019 г.
18:41
На рынке жилья будущее - за многофункциональными ЖК и квартальной застройкой, - гендиректор Edelburg Development Сергей Кучер
18:21
С начала года в Киеве в ДТП погибло почти 100 человек
18:05
Ключевой фактор при покупке жилья в Украине - инфраструктура, а не цена, - DIM Group
18:01
“Укрбуд” опубликовал отчет о ходе строительных работ в ЖК Solar City (фото)
17:42
В выходные дни 19 и 20 октября столичный трамвай №1 ходить не будет
17:35
Мэр Борисполя пригрозил уволить начальника отдела ГАСК и заблокировать проезд к супермаркету “Фора” (видео)
17:24
Помещения школы в Гатном отремонтируют почти за 1,5 млн гривен
17:01
Апелляционный суд оставил Пашинского под арестом
16:44
Рада поддержала проект изменений в Бюджетный кодекс
16:42
По итогам тендеров за сентябрь отремонтируют придомовые территории и внутриквартальные проезды в трех районах Киева (адреса)
16:25
На внеочередной сессии Белоцерковского горсовета не преодолено вето городского головы (видео)
16:18
Верховная Рада ждет от Кличко открытости и гуманности по отношению к животным
16:04
Сельсовет Счастливого собирается изменить генплан
15:42
Гладковскому сообщили о подозрении в злоупотреблении служебным положением
15:25
Белогородский сельсовет заказал строительство спортплощадки по боевым искусствам
15:20
Опубликован закон об изменении характера принятия и обнародования строительных норм
Календарь событий