субота, 29 червня 2024 г.
Искусство называть: 5 практических советов для лучшего нейминга

Искусство называть: 5 практических советов для лучшего нейминга

Антон Фридлянд

Креативный директор SAGA Development

Брендинг — это тонкое искусство формирования имиджа компании. Благодаря правильной стратегии, а также креативности и мастерству специалистов, можно создать бренд, который выделяется среди конкурентов и вызывает связь со своей аудиторией.  

Психологи утверждают, что первое впечатление о человеке формируется в течение 7 секунд. Примерно такая же ситуация с названием бренда или продукта. К нему немало требований: должно быть оригинальным, легко запоминаться, вызывать положительные ассоциации. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Название лучше всего разрабатывать внутри компании, поскольку сторонние специалисты неспособны проникнуть в суть проектов настолько, насколько это необходимо. Ниже представлены действенные методы, которые помогут разработать запоминающееся и осмысленное имя бренда.

Ищите вдохновение в вечных ценностях. Название компании или продукта должно служить не одно десятилетие. За основу лучше брать не скоротечные тренды, а вневременные и интернациональные понятия. Желательно, чтобы они были понятны носителю любого языка без перевода.

Используйте топонимы. Этот способ актуален для жилых комплексов, например, RYBALSKY, “Новопечерские Липки”, “Новый Подол”, Obolon Residences. А также брендов, чьи названия связаны с определенными точками на карте, скажем, “Бавария”, “Балтика”, Hitachi, Winston и пр.

Делайте акцент на многозначности. Чем больше смыслов вложено в название, тем лучше. Прекрасно, если в качестве “имени” выбрано слово, которое несет несколько смысловых пластов.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Выносите в название главные ценности бренда. Определите эти ценности и четко отобразите их в названии. Например, если застройщик возводит загородный жилой комплекс, где одним из ключевых преимуществ является чистый воздух, то стоит делать отсылку к тому, чего так не хватает жителям мегаполиса. При этом названия должны быть максимально лаконичными.

Будьте эмоциональны. Простое и понятное позиционирование стоит подкрепить эмоциональным названием.

При создании имени бренда не забывайте о целях и целевой аудитории. Помните, что название должно быть уникальным, отличительным от конкурентов — это поможет оказаться впереди.

Антон Фридлянд, креативный директор SAGA Development, для онлайн-издания MC Today

КиевVласть

Теги: мнение, saga development, Rybalsky, брендинг, брендинг, искусство называть, Антон Фридлянд, «Новопечерские Липки», «Новый Подол», Obolon Residences, 5 советов

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.