неділя, 24 листопада 2024 г.
Чому не можна голосувати за “нову” Конституцію України

Чому не можна голосувати за “нову” Конституцію України

Виктор Глеба

Эксперт-градостроитель, член-корреспондент Украинской академии архитектуры, кандидат наук государственного управления

Пояснення загроз і ризиків та Нова редакція КОНСТИТУЦІЇ :

1. Верховна Рада буде створювати елементи територій - ст.85.

Чинна редакція ДІЮЧОЇ Конституції передбачає сталий територіальний устрій з визначеними категоріями районів, областей, міст, селищ, сіл. Нова Конституція визначає нове утворення – “громаду” поряд з існуючими районами і областями (регіонами). Тобто населені пункти змінено на “поселення” і це названо реформою…

Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить: 29) утворення і ліквідація громад, районів, областей, встановлення і зміна їхніх меж; найменування і перейменування поселень, громад, районів, областей; 30) призначення позачергових виборів голів громад, депутатів рад громад, районних, обласних рад;

2. Під виглядом “децентралізації” та реформування системи, Президент створює свою систему впливів і змінює адміністративний устрій держави на Президентську республіку:

- отримуючи право зупиняти повноваження рад, обраних народом і замінюючи голів на тимчасових ДЕРЖАВНИХ уповноважених;

- призначаючи ПРЕФЕКТІВ і ліквідуючи обласні і районні адміністрації;

- надаючи префектам наглядові функції прокуратури;

Стаття 106. Президент України: 81) тимчасово зупиняє повноваження голови громади, складу ради громади, районної, обласної ради та призначає тимчасового державного уповноваженого у випадках, визначених цією Конституцією;

Стаття 118. Виконавчу владу в районах і областях, у Києві та Севастополі здійснюють префекти яких призначає на посаду та звільняє з посади за поданням Кабінету Міністрів України Президент України.

3. Відсутність в “новій” Конституції назв областей (регіонів) дає змогу сепаратистам трактувати Україну як новоутворену систему зв’язків між територіальними одиницями.

Лугансько-Донецьке утворення може мати інші назви та види об’єднання через громади в подальшому.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook 

Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають адміністративно-територіальні одиниці: громади, райони, регіони. Територія України поділена на громади. Громада є первинною одиницею у системі адміністративно-територіального устрою України. Декілька громад становлять район.

4. Скасування терміну “місцеве самоврядування” і невизначеність органів прямого народовладдя порушує права громад сільських, міських, селищних рад. Власне, місцеві ради скасовуються, натомість залишаються обласні і районні ради, які не мають функціі “виконавчої гілки влади”.

Стаття 140. Територіальна громада здійснює місцеве самоврядування як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування шляхом самостійного регулювання суспільних справ місцевого значення та управління ними в межах Конституції і законів України.

5. Держава вже не буде фінансово підтримувати місцеве самоврядування, а змінить фінансову компетенцію рад. Перерозподіл фінансів можливий лише для об’єднаних громад (зміні компетенції). Вихід громад у відкритий простір прямих фінансових відносин з державними установами призведе до зубожіння населення малих і дотаційних громад, які не мають ресурсного, демографічного і територіального потенціалу.

Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є: 2) місцеві податки і збори, частина загальнодержавних податків та інші доходи місцевих бюджетів. Держава забезпечує сумірність фінансових ресурсів та обсягу повноважень органів місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України.

КиевVласть

Теги: децентрализация, конституция, почему нельзя менять, новая редакция конституции

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.