четвер, 25 квітня 2024 г.
Бідна Мельпомена. Три місяці білоцерківський театр Саксаганського сидить без зарплати

Бідна Мельпомена. Три місяці білоцерківський театр Саксаганського сидить без зарплати

Ольга Бабій

Член НКРЕКП

В понеділок, 11 квітня, постійна комісія з питань бюджету та фінансів Київської обласної ради провела виїзне засідання в комунальному підприємстві КОР "Київський академічний обласний музично-драматичний театр імені Саксаганського".

Основними вимогами, які озвучили депутати, стосувалися того, що Київська обласна рада як власник театру, що повернув собі повноваження щодо управління об’єктом (до 2016р. театр підпорядковувався Київській облдержадміністрації), до сьогоднішнього дня не розуміє:

- як витрачаються кошти спецфонду театру;

- яким чином театр здійснює гастрольну діяльність.

Театр ім.Саксаганського, розташований в м. Біла Церква - обласний заклад Київської області, що фінансується за рахунок обласного бюджету. Він має надавати рівносильно послуги всім мешканцям Київщини – так вважають весь депутатський корпус Київської обласної ради. Для того, щоб зняти гостре питання із фінансуванням по заборгованості з заробітної плати, ми розповіли членам трудового колективу, що необхідно:

1.​ Надати повну та прозору звітність про використання коштів спецфонду за2016р.

2.​ Надати план використання та надходження коштів на 2017р.

3.​ Прозвітувати про гастрольну діяльність на 2016р.

4.​ Надати план гастрольної діяльності на 2017р.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

В мене особисто, як в керівника великого підприємства, було до колективу театру одне просте запитання: чому профспілковий комітет три місяці мовчить, що є заборгованість по заробітній платі? Для розгляду цього питання на позачерговій сесії обласної ради, яка за регламентом збирається в разі надзвичайних ситуацій в регіоні, необхідно було єдине – заява від творчого колективу із підписами охочих вирішити проблему.

Є більш гострі питання, неотримання відповідей на які й призвели до такої ситуації:

Чому керівник театру, розуміючи наслідки, подав штатний розпис театру до свого безпосереднього власника, Київської обласної ради, від якого залежить забезпечення фінансами комунального підприємства, аж в лютому 2017р., хоча задля запобігання таким ситуаціям повинен був це зробити максимум в листопаді 2016р.

В мене склалося враження, що ані персонал, ані керівництво театру до кінця не розуміє, що наразі формальні відписки по гастролях та незрозумілі небюрократам фінансові звіти, які були доречними в минули роки, вже не можуть бути підставою для виділення коштів на фінансування на потреби, які ніхто з депутатів не розуміє.

Київська обласна рада складається з депутатів-представників усіх регіонів Київщини. Вони опікуються своїми округами та піклуються про інтереси мешканців. Цілком зрозумілим, на мою думку, є бажання кожного з депутатів знати, де можна побачити обласний комунальний заклад, яким й театр, окрім Білої Церкви. Також весь депутатський склад, а не тільки бюджетна комісія, прагне знати, на що саме керівництво витрачає кошти. Натомість більше ніж півроку Київська обласна рада не може отримати елементарного звіту за витрачені кошти громади області. На що вони йдуть ? Чи достатньо їх? Чи можливо коштів навіть більше треба для забезпечення життєдіяльності?

Певно, керівництво театру вважає, що депутати – представники округу м. Біла Церква своїм колегам, представникам інших регіонів Київської області, повинні вимальовувати необхідність фінансування чи не з повітря, доводячи силою переконання та власної харизми, а не цифрами та аргументацією необхідність його існування як обласного комунального закладу.

Чому керівник театру не відстоює інтереси театру на рівні обласної ради, не спілкується із депутатами, не наводить необхідність фінансування даного театру? До такого висновку прийшли усі депутати, адже директор театру, пан Усков, не виконує доручення органу управління, Київської обласної ради, які за минулий рік, після передачі прав від Київської облдержадміністрації, неодноразово письмово просили надати театр необхідну документацію задля сталого фінансування комунального підприємства.

Ще раз наголошую, як голова постійної комісії з питань бюджету та фінансів Київської обласної ради, органу управління театру ім. Саксаганського, - що повинен був зробити керівник театру після зміни органа управління?

1.​ Подати всі відповідні плани та звіти, що я зазначила вище, не за типовими формами а за тими, що запросили депутати додатково, щоб зрозуміти для себе та зняти питання з фінансування театру.

2.​ Надати ті плани по гастрольній діяльності. Що не є проблемою для театру, тому що на засіданні комісії в театрі сам пан Усков наголосив, що плануванням діяльності театру в штаті займається ШІСТЬ осіб.

Чому на протязі майже року півдюжини працівників так й не зуміли забезпечити інформацією Київську обласну раду як власника в частині того, які витрати відбуваються в театрі, аби зрозуміти, які взагалі потреби в театру – це ще запитання без відповіді.

Читайте: Унынье Мельпомены. Киевоблсовет подозревает театр им. Саксаганского в расточительстве

Ольга Бабій, депутат Київської обласної ради

КиевVласть

Теги: белая церковь, Ольга Бабий, задолженность по зарплате, театр Саксаганского, депутат Київськоі обласної ради

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.