п'ятниця, 29 березня 2024 г.

В аэропорту “Борисполь” объяснили высокие цены на топливо

В аэропорту “Борисполь” объяснили высокие цены на топливо

Высокие цены на топливо в аэропорту Борисполь обусловлены двумя факторами – монопольным положением одной из компаний-поставщиков и импортом сырья из Беларуси.

Об этом, как стало известно KV, заявил генеральный директор аэропорта Евгений Дыхне в телефонном разговоре с замминистром инфраструктуры Владимиром Шульмейстером, передает ЛIГАБiзнесIнформ.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook 
 

По словам Евгения Дыхне, поставкой топлива в аэропорт занимаются три компании, наибольшей из которых является "КРЕБО".

Данное предприятие – единственное из трех, которое производит авиатопливо в Украине. Остальные поставщики импортируют его из Беларуси.

"Это ведет к сильному удорожанию за счет дорогой логистики и аппетитов компаний-продавцов. А "КРЕБО" держит высокую цену, потому что на рынке нет дешевле", – отметил гендиректор "Борисполя".

Кроме того, "КРЕБО" обладает техническими возможностями для поставок топлива прямо на перрон.

"Две другие компании вынуждены возить топливо бензовозами с нашего склада, который находится за пределами режимной зоны аэропорта", – заявил Евгений Дыхне.

Это приводит к дополнительным затратам средств и времени, что, в свою очередь, сказывается на стоимости авиатоплива.

Напомним, как ранее сообщала KV, "Борисполь" планирует реконструкцию системы подачи авиатоплива на перрон, что снимет вопрос зависимости авиакомпаний от монополии одного поставщика, в результате чего рынок должен отрегулировать стоимость топлива в сторону уменьшения. Что, в свою очередь, должно повлиять на снижение стоимости билетов.

КиевVласть

Алексей Руденко

Теги: аэропорт борисполь, топливо, цена, беларусь, импорт, монополия, дыхне, шульмейстер, керосин, кребо

п'ятниця, 29 березня 2024 г.
16:46
Держуправління справами закупило нагород та футлярів до них на понад 150 млн гривень
16:26
Вихідними 30-31 березня через ярмарки змінять маршрути деякі столичні автобуси й тролейбуси - “Київпастранс”
16:23
У Києві провели навчання для протидії наслідкам повені
15:45
Вбиральні Київського гуртожитку НУБіП хочуть відремонтувати за 3,9 млн гривень
15:26
Сирський про мобілізацію: 500 тисяч новобранців ЗСУ не потребують
15:05
Поліцейського-хабарника на Київщині судили вісім років, щоб засудити до семи у справі про приховання наркоторгівлі
14:47
СБУ витратить 7,3 млн гривень на обладнання для відеоспостереження
14:36
Зеленський: РНБО при новому керівництві має в першу чергу забезпечити державу якісним прогнозуванням ситуацій
14:04
У столиці планують створити безбар’єрне туристичне середовище
13:44
100 Волинська бригада ТрО запрошує на службу в підрозділах бригади
13:24
За добу втрати ворога зросли на 820 осіб, 56 БПЛА та 5 крилатих ракет, - Генштаб ЗСУ
13:03
На Північному мосту обмежать рух транспорту до 15 червня (схема)
12:42
У столиці судитимуть росіянина, який скоїв розбійний напад на аптеку
12:24
В Україну повернули тіла 121 полеглого оборонця
12:02
У Польщі переговори щодо українського зерна не мали успіху, але Сольський налаштован оптимистично, - ЗМІ
11:44
Руслан Кравченко: Німеччина продовжить допомагати Київщині у процесі відбудови
Календар подій
Відновлення багатоповерхівок Ірпеня йде повільно: розбираємо причини
29 березня 2024 г. 15:00
Відновлення багатоповерхівок Ірпеня йде повільно: розбираємо причини
Упродовж лютого Департамент містобудування та архітектури Київщини замовив проєктні роботи для капремонтів десяти пошкоджених московитами багатоквартирних будинків Ірпеня. Обійдуться ці проєкти майже у 14 млн гривень, а триватиме їх розробка до кінця 2024 року. Серед підрядників є цікаві особистості. Однак наявність “цікавих” підрядників – не єдина проблема даних закупівель. Досвід замовлення проєктно-кошторисної документації через цей департамент минулого року не дуже позитивний. Тоді такі документи замовили для капремонтів шести багатоповерхівок, але у жодній з них роботи досі не розпочаті. Крім цього експерти вказують, що аномально низька кошторисна прибутковість, яка закладена в минулорічні проєкти капремонтів, ставить під сумнів можливість обрання спроможного підрядника для подальших робіт. Але у профільному департаменті обладміністрації це заперечують та запевняють: розроблена документація пройшла експертизу сертифікованими фахівцями, тобто одержала позитивний висновок.
На Київщині триває скандал щодо будівництва кінологічного центру
28 березня 2024 г. 13:00
На Київщині триває скандал щодо будівництва кінологічного центру
У столичному регіоні розробка Детальних планів території (ДПТ) все частіше використовується місцевими владами для легалізації самочинних будівництв через зміну цільового призначення земельних ділянок. Приклад – будівництво кінологічного центру біля села Рославичі на території Феодосіївської громади, яке явно без жодних дозвільних документів триває вже більше двох років і наразі активно підтримується керівництвом громади всупереч позиції місцевих мешканців. Громадські активісти наголошують на тому, що такий об'єкт матиме серйозний негативний вплив на екологію: створить ризик зараження людей різними хворобами через відсутність місця для утилізації собачих фекалій та загрозу для розташованого поруч ландшафтного заповідника “Васильківські карпати”. В Київській облраді, схоже, з цим згодні, але нічого зробити не можуть. Що стосується обурених громадян, то, якщо у Феодосіївській сільраді їх “не почують”, вони збираються звертатись до правоохоронців і суду.