вівторок, 19 березня 2024 г.

“Укрзализныця” назвала причиной обрушения перил пешеходного моста возле Центрального вокзала в Киеве стихийную торговлю

“Укрзализныця” назвала причиной обрушения перил пешеходного моста возле Центрального вокзала в Киеве стихийную торговлю

“Укрзализныця” возобновила поврежденные перила на пешеходном мосту через главные пути станции “Киев-Пассажирский”. Причиной обрушения ограждений в “Укрзализныце” называют стихийную торговлю на нем и отмечают, что многократно обращались по этому поводу в Нацполицию.

Об этом KV стало известно из сообщения пресс-службы АО “Укрзализныця”.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Как сообщается, “Укрзализныця” возобновила перила пешеходного моста около Центрального железнодорожного вокзала, которые обрушились 26 сентября 2020 года. 

Отмечается, что железобетонный пешеходный мост построен в 1986 году. В 2012 году на мосту был обустроен новый спуск на Северную платформу №2.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Согласно сообщению, в сентябре 2019 года отдел диагностики искусственных сооружений Киевского Центра диагностики железнодорожной инфраструктуры провел плановую проверку искусственных сооружений Киевской дистанции пути. По результатам проверки все замечания были устранены, кроме одного: прекратить стихийную торговлю. А при проведении весеннего осмотра в марте 2020 года замечаний по перилам зафиксировано не было.

В “Укрзализныце” считают, что именно постоянное физическое воздействие привело к разрушению перильного ограждения пешеходного моста. 

Также в “Укрзализныце” заявляют, что для предупреждения и недопущения стихийной торговли на мосту региональный филиал “Юго-Западная железная дорога” АО “Укрзализныця” неоднократно обращался к Национальную полицию Украины. Последнее обращение было 9 сентября 2020 года.

Напомним, 26 сентября 2020 года в Киеве на надземном пешеходном переходе, ведущем от Центрального железнодорожного вокзала к остановке скоростного трамвая обрушились ограждения и рухнули на железнодорожные пути.

Читайте: У Центрального железнодорожного вокзала в Киеве обрушились ограждения надземного пешеходного перехода

Фото: “Киев Оперативный”.

КиевVласть

Игорь Бровко

Теги: новости киева, полиция, укрзализныця, вокзал, стихийная торговля, центральный железнодорожный вокзал, ограждение, перила, обрушение перил

понеділок, 18 березня 2024 г.
20:45
У столиці цього тижня заплановані продуктові сільськогосподарські ярмарки (локації)
20:34
Кличко попросив журналістів Bihus.info передати правоохоронцям інформацію щодо розслідування по заробіткам оточення Брагінського на контрактах з “Київським метрополітеном"
20:23
На Новопавлівському напрямку ворог, за підтримки авіації, 21 разів намагався прорвати оборону, - Генштаб ЗСУ
20:02
В Ірпені відкрили денний центр підтримки дітей та сімей
19:43
Зеленський зустрівся із членом Сенату Конгресу США Гремом
19:22
“Муніципальна Охорона” провели навчання з відпрацювання дій у разі позаштатної ситуації в столичних закладах освіти
19:05
Ірпінь відвідали представники міжнародної організації ЮНІДО
18:46
9 років тюрми отримав самопроголошений голова Димерської тергромади, який співпрацював з окупантами
18:26
На озері Богатирському було виявлено перевищення норми нафтопродуктів у 3,6 рази, - “Плесо”
18:03
На Київщині пройде лекція-презентація “Історія дайвінгу у Світі та Україні”
17:46
Чеська залізниця запускає новий поїзд до України
17:27
Столичні правоохоронці повідомили про підозру організаторам черговой схеми незаконного виїзду за кордон (фото)
17:05
У Києві спростять порядок встановлення меморіальних дощок
16:45
У Деснянському районі п’яний водій вчинив потрійну ДТП, постраждали двоє водіїв
16:25
Міноборони у лютому заблокувало постачання 264 т неякісних продуктів до військових частин
16:03
Відзавтра, 19 березня, на станції метро “Шулявська” розпочнеться капітальний ремонт ескалатора
Календар подій
Житло замість історичної будівлі: у Києві вирішується доля сторічної садиби Маліна
18 березня 2024 г. 09:00
Житло замість історичної будівлі: у Києві вирішується доля сторічної садиби Маліна
Посадовці КМДА формально ще можуть спробувати відстояти в касаційному суді свою позицію – не видавати МУО на проєктування, які допоможуть замовникам легально перетворити історичну садибу Маліна (1890 рік побудови) на вул. Олександра Кониського, 22 у сучасний житловий будинок. Чиновники до цього програли два суди по цьому питанню. Причина – історичному об'єкту офіційно не надано статус пам'ятки, а гучне рішення Київради від серпня 2021 року, яким власникам таких об'єктів було рекомендовано утриматися від здійснення робіт в них, як на цьому ще тоді наголошувала КВ, не має “зобов'язального характеру”. Поки київські активісти добиваються присвоєння садибі Маліна охоронного статусу, забудовники, які, схоже, пов'язані з “групою родин Негрича та Голиці", встигли зруйнувати значну частину будівлі. Відповідні слідчі дії станом на сьогодні ніяких результатів не принесли і, ймовірно, вже не принесуть.
Позивний “Тьотя”: за що судитимуть ексгендиректорку столичного КП “Інформатика” Вероніку Малкову
14 березня 2024 г. 09:00
Позивний “Тьотя”: за що судитимуть ексгендиректорку столичного КП “Інформатика” Вероніку Малкову
Столичні правоохоронці завершили слідство відносно ексгендиректорки та діючої заступниці керівника КП “Інформатика” Вероніки Малкової (на колажі). Наразі вона офіційно є обвинуваченою у розповсюдженні даних з вуличних камер відеонагляду, які встановлювалися в Києві за рахунок коштів міського бюджету. За цей злочин посадовиці загрожує до 5 років позбавлення волі, але яким буде кінцевий вердикт Шевченківського райсуду, покаже час. Так, слідчі встановили, що Малкова спільно ще з двома особами, один із яких є її підлеглим, допомагали громадянам, зокрема, встановлювати маршрути переміщення транспортних засобів по місту. Такий процес вони називали “розшуком”, а тодішня очільниця “Інформатики” навіть мала “позивний” – “Тьотя”. При цьому, в КМДА і Київраді, схоже, не поспішають робити свої кроки щодо покарання винних. Малкова повернулася до роботи після відсторонення у березні 2023-го, а ініціатива депутатського корпусу щодо створення спеціальної комісії, яка розслідує такі інциденти, так і не була офіційно запроваджена.