п'ятниця, 19 квітня 2024 г.

Львовский трамвай “Электрон” начал курсировать в Киеве

Львовский трамвай “Электрон” начал курсировать в Киеве

До конца года в Киеве должны начать курсировать семь новых низкопольных трамваев Electron T5B6 “Электрон” производства львовской компании “Электронтранс”. Первый из них запущен 14 января 2016 года. Он работает по маршруту ст. “Кольцевая дорога” - ст. “Старовокзальная”. Второй пока находится в депо, а еще пять должны поставить в течение 2016 года.

Об этом KV стало известно из сообщения издания “Аргументы и факты” и пользователей в сети Фейсбук

О начале эксплуатации трамвая “Электрон” сообщили жители столицы. “Первый день работы трамвая Electron T5B64 № 801 14.01.2016”, - написала в сети Фейсбук Надежда Суворова

Первый день работы трамвая Electron T5B64 № 80114.01.2016

Опубликовано Надеждой Суворовой 14 января 2016 г.

Трамвай достигает в длину 30 метров и может перевозить до 287 человек.

“Электрон” способен экономить до 40% энергии за счет рекуперации (преобразования механической энергии вращения тяговых электродвигателей в электрический ток), а также проехать до 1 километра при отсутствии тока.

Трамвай имеет 70 мест для сидения, систему отопления и кондиционирования и приспособлен для перевозки пассажиров с инвалидностью. Трамвай полностью компьютеризирован. Уровень низкого пола в нем – 100%.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook    

Производством трамвая занимается львовская компания “Электронтранс” - украинско-немецкое предприятие, созданное в 2011 году корпорацией “Электрон”, фирмой TransTec Vetschau GmbH (Германия) и ООО “Автотехнопроект”.

Ранее KV сообщала, что закупка КП “Киевпастранс” семи трамваев из обычной конкурсной процедуры превратилась в настоящее поле боя. Начавшаяся еще в апреле процедура закупки завершилась подписанием договора на сумму 183,75 млн грн между КП “Киевпастранс” и львовским ООО “Совместное украинско-немецкое предприятие “Электронтранс” лишь 12 октября - после отмены результатов торгов со стороны АМКУ и последующих судебных разбирательств.

Первый трамвай львовского производителя прибыл в Киев для испытаний в ноябре.

Подробнее: “Киевпастранс” игнорировал госстандарты при закупке “львовских” трамваев

Фото взято отсюда, заглавное фото отсюда

КиевVласть

Георгий Палуев

Теги: новости киева, кольцевая дорога, старовокзальная, электрон, низкопольный трамвай, электротранс

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.