неділя, 3 липня 2022 г.

Кличко недоволен, что фанатов Евро-2012 будут катать корейские поезда

Во время визита на Крюковский вагоностроительный завод в Кременчуге лидер партии “УДАР” Виталий Кличко отметил, что потенциал этого мощного производителя мирового уровня сегодня не используется и на половину.

“Имея значительный перечень продукции - от грузового вагоностроения до строительства скоростных электропоездов, завод не может выйти даже на внутренний рынок”, - сказал Кличко, который прошелся по цехам завода и осмотрел уже готовые выйти на маршрут вагоны междугородного сообщения и вагоны метрополитена.

За весь период независимости Киевский метрополитен закупил здесь всего 5 вагонов метро. На вопрос Виталия Кличко о том, почему не покупаются вагоны украинского производства для “Укрзализныци” и метрополитена, а вместо этого импортируют корейские вагоны и электропоезда, руководство предприятия дало ответ: “Мы этого объяснить не можем”.

Кличко отметил, что так в государстве происходить не должно. И что “УДАР” готов об осуществлении необходимых изменений в стране. “Сегодня высокие государственные должности занимают люди, которым безразлично не только к проблемам киевского метро, но и в любых других проблем, кроме их собственных. Пример вашего предприятия доказывает, что неподдержка национального производителя - это преступление против национальных интересов страны. Почему не ваши поезда, а продукция иностранных компаний будет перевозить футбольных болельщиков во время Евро? Этот вопрос стоит адресовать действующей власти и требовать ответа. И ответственности”, - отметил лидер“ УДАР”.

Напомним, обслуживать гостей предстоящего континентального первенства по футболу будут скоростные поезда “Hyundai Rotem”.

 

Теги: Новости

субота, 2 липня 2022 г.
18:06
У Києві СБУ запобігла витоку оборонної інформації через даркнет та ліквідувала російську агентуру
17:05
Комендантську годину на Київщині продовжена до 10 липня
16:26
На Іванківщині транслюватимуть розгляд справ щодо воєнних злочинів рф
16:10
На Київщині за минулу добу знешкоджено понад 350 вибухонебезпечних предметів
15:15
Асоціація Європейських державних поштових операторів призупинила членство росії та білорусі
14:10
Внаслідок збройної агресії рф в Україні загинули 344 дитини, понад 984 отримали поранення
13:03
На Київщині діяла група серійних крадіїв-гастролерів
12:12
Працівники ювенальної превенції проводять профілактичну роботу в Ірпені
11:05
На столичному Печерську інспектори перевірили 17 точок продажу вуличної їжі
10:15
Ворог втратив понад 35,8 тисячі вояків та 1 582 танки, - Генштаб ЗСУ
09:31
У суботу, 2 липня, ярмарки пройдуть у восьми районах столиці (адреси)
09:05
Київщина проти старту навчального процесу офлайн у період війни
08:25
У Борисполі створили мурал із легендарним літаком АН-225 Мрія
07:44
російські окупанти та їх посіпаки бояться опору місцевого населення, - Генштаб ЗСУ
п'ятниця, 1 липня 2022 г.
18:44
Окупанти утримують у Чорному морі два носія високоточної зброї для ракетних ударів по території України, - Генштаб ЗСУ
18:35
Врятована з Харківщини тигриця Даліла вже повністю освоїлась у Київському зоопарку (фото, відео)
Календар подій
Забути історію: Київрада і КМДА пробачили забудовнику знищення “Садиби” XIX століття на вул. Лабораторній, 9-Б
30 червня 2022 г. 09:00
Забути історію: Київрада і КМДА пробачили забудовнику знищення “Садиби” XIX століття на вул. Лабораторній, 9-Б
Столична влада вирішила заплющити очі на знесення історичної будівлі на вул. Лабораторній, 9-Б (Садиби, яку було збудовано в XIX столітті). Так, незважаючи на обіцянки розібратись з порушником, Київська міськдержадміністрація (КМДА) не змогла в судовому порядку довести законність внесення цього об'єкта до Державного реєстру нерухомих пам’яток України. В свою чергу, Київрада минулого четверга ще й погодила його власнику – ТОВ “Скайпроджект” (входить до групи “Альтіс-Холдинг”) – поновлення договору оренди суміжного “клаптика землі”. Вочевидь, все це робиться для того, щоб максимально допомогти цій компанії будувати в історичному центрі столиці багатофункціональний комплекс (БФК) преміум-класу “Metropole” з перевищенням допустимої поверховості. Цікаво, що донька власника компанії-забудовника Катерина Глімбовська (на колажі лвіоруч) менше місяця тому прийняла повноваження депутатки Київради.