вівторок, 23 липня 2024 г.

Электромобили в Украине могут подешеветь на 30% уже в следующем году

Электромобили в Украине могут подешеветь на 30% уже в следующем году

Стоимость электромобилей  в Украине может сравняться с европейской.  Для этого народные депутаты намерены дать добро на уменьшение налоговой нагрузки на ввоз электромобилей в Украину.

Законопроект "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины”, который  предполагает уменьшение  налоговой нагрузки на  три года на ввоз электромобилей в Украину,  сегодня обсуждался в Министерстве экономического развития и торговли Украины.  Авторы законопроекта предлагают временно (до 2018 года) освободить от налогообложения операции по ввозу на таможенную территорию Украины электромобилей, а также операции с подакцизными товарами по реализации легковых автомобилей, оснащенных электрическими двигателями

 В ходе обсуждения документа, эксперт Реаминацийного пакета реформ (РПР) Константин Евтушенко отметил, что сейчас в Украине главной проблемой для внедрения экологических видов транспорта является отсутствие государственной поддержки. При этом эксперт подчеркнул, что  каждая среднестатистическая машина выбрасывает 3 тонны углекислого газа (СО2) в год. На долю машин, зарегистрированных  в столице, приходится более 300 тысяч тонн CO2  ежегодно.  Кроме того, Евтушенко акцентировал внимание и на экономическом преимуществе экологических авто. По его словам, если владелец легкового авто на 100 км пути тратит порядка 100 гривен,  то передвижение на аналогичном электромобиле обходится в  5-7 гривен на 100 км.

“Эти показатели стимулируют правительства развитых стран поддерживать производителей электромобилей и предоставлять льготы потребителям. Так, сумма компенсации за приобретение электромобиля в США составляет $ 7,500, во Франции - € 7,000, Эстонии - до 50%, но не более € 18,000, Китае - на легковое авто $ 10,000 (до 18,000 в Пекине), автобус - $ 82,000 ”, - отмечает Константин Евтушенко .

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook 

На сегодня проект закона “О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины”, который призван стимулировать спрос на экологические виды транспорта и снижение экономической нагрузки Украины,  прошел первое чтение и получил поддержку большинства профильных министерств и общественных организаций

КиевVласть

Подготовила Евгения Иванова

Теги: Верховна Рада, законопроект, Экономика, электромобиль

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.