Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Із кінця лютого фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” надали 366 850 консультацій з питань житлово-комунального господарства. У зв’язку із воєнним станом, для безпеки споживачів і співробітників консультації надавалися переважно в дистанційному режимі. 


Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, робота Call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку комунального концерну не припинялася. З 24 лютого фахівці надавали консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги, приймали показники вузлів розподільного обліку (лічильників) води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отримані електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників, а також усіх можливих способів вирішення проблемних питань в умовах воєнного стану. 


Спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах прийому звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр,  додаткові стаціонарні номери та скриньки для прийому письмових звернень.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Як йдеться в повідомленні, команді ЦКС вдалось у короткі терміни налагодити всі комунікаційні робочі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати киянам сервіс і бути завжди доступним онлайн-сервісом. Фахівці центрів щодня працюють, щоб кожен мав змогу отримати вичерпну відповідь на незрозумілі питання, розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги онлайн.


Нагадаємо, що на початку травня цього року ЦКС відновив прийом споживачів за попереднім записом у всіх районах Києва, а за допомогою картки киянина можна оплатити житлово-комунальні послуги без комісії.


Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: пресслужба ЦКС.

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Нові правила гри” чи юридична колізія: Київрада змінює Порядок розгляду земельних питань
“Нові правила гри” чи юридична колізія: Київрада змінює Порядок розгляду земельних питань
15:00 На фоні вручення підозр у резонансній справі щодо земельних махінацій у столиці Київрада вирішила зайнятися впровадженням нового Порядку розгляду проєктів рішень щодо відведення…
Справи насущні: скільки та на що у березні 2025-го витрачав Обухів
Справи насущні: скільки та на що у березні 2025-го витрачав Обухів
09:00 У березні 2025 року загальна вартість замовлень Обухова сягла 26,6 млн гривень. Чверть цих коштів спрямували на прибирання міста та викошування газонів до…
Справи Москаля: правоохоронці оскаржують передачу під забудову 1,23 га землі на Троєщині сестрі депутата Київради
Справи Москаля: правоохоронці оскаржують передачу під забудову 1,23 га землі на Троєщині сестрі депутата Київради
09:00 Столичні правоохоронці зацікавилися відведенням 1,23 га землі на вул. Оноре де Бальзака 68/18 (Троєщина) в оренду ТОВ “Гарант Проф Інвест” під житлову забудову.…
Banner
QlU7mDx4