пятница, 14 мая 2021 г.

Депутати Бориспільської міської ради прийняли рішення про створення нового відділу інформаційно-довідкової служби

Депутати Бориспільської міської ради прийняли рішення про створення нового відділу інформаційно-довідкової служби

Ініціатором створення кол-центру в Борисполі став секретар міської ради Владислав Байчас. Ідею він запозичив у Броварах, де така служба працює з 2018 року.

Про це KV повідомили в Бориспільській міській раді.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“В людей виникає чимало різноманітних питань до влади. І вони повинні постійно шукати, куди звернутися. Я вважаю, що повинна бути єдина служба, яка прийматиме всі заяви мешканців громади в телефонному режимі — чи то звернення з питань відсутності світла, чи надання субсидії. Повинен бути один телефонний номер”, — зауважив Владислав Байчас.

Заступник міського голови Людмила Пасенко, що відвідала Бровари і ознайомилась із роботою тамтешнього кол-центру, зазначила, що служба не лише  надає інформацію, але й реєструє звернення громадян.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Основні завдання відділу:

  • оперативне і якісне надання інформаційних та консультаційних послуг для жителів міста на безоплатній основі;

  • здійснення реєстрації та контролю всіх телефонних дзвінків та електронних звернень громадян, що надходять на електронну адресу та за номерами телефонів контакт-центру та стосуються житлово-комунального господарства, торгівлі, соціального захисту населення, транспорту та інших галузей міського господарства;

  • забезпечення своєчасного повідомлення відповідних служб міста щодо порушених питань в телефонних дзвінках та електронних зверненнях громадян міста;

  • реєстрація повідомлень відповідних служб щодо вирішення питань, викладених в дзвінках;

  • контроль вирішення поставлених питань та інформування заявника про вжиті заходи (зворотній зв’язок);

  • розгляд електронних петицій та перевірка правил щодо оформлення петицій згідно чинного законодавства.

Тобто, якщо людина, наприклад, скаржиться на забиту каналізацію, фахівці кол-центру самостійно передають інформацію  у необхідні служби та контролюють виконання заявки.

“Фактично у нас залишилось два питання, які необхідно вирішити для початку роботи кол-центру. Це приміщення та програмне забезпечення. Що стосується останнього, то фахівці розповіли нам про необхідні для роботи обладнання та програмне забезпечення. Головне —  визначитись із місцем розташування відділу”, – зазначила Людмила Пасенко.

Планується, що відділ буде працювати цілодобово, сім днів на тиждень. Чисельність відділу складатиме 11 осіб, обслуговувати він буде всю Бориспільську об’єднану громаду.

Нагадаємо, Владислав Байчас також виступив ініціатором створення служби невідкладної допомоги для населення.

Читайте: Владислав Байчас виступив ініціатором створення служби невідкладної допомоги для населення

Фото: пресслужба Бориспільської міської ради

Алексей Алтынов

Теги: новости киевской области, новости киевщины, местные выборы, політична агітація, Владислав Байчас, новости борисполя, информационно-справочная служба борисполя

четверг, 13 мая 2021 г.
14:44
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
22:19
Артур Палатний: “Якщо хтось думає, що нас можна залякати - це велика помилка”
21:06
Скандально известный судья Печерского райсуда отправил под домашний арест подозреваемого в госизмене Медведчука (видео)
20:49
Главу Управляющей компании по обслуживанию жилфонда Печерского района разоблачили на системной коррупции - прокуратура (фото)
20:45
В пятницу, 14 мая, ярмарки пройдут в восьми районах Киева (адреса)
20:26
Столичные инспекторы по благоустройству внесли более 4 тысяч предписаний и составили более 300 протоколов за месяц
20:04
“Киевский метрополитен” на 52 станциях разместил дефибрилляторы в свободном доступе для пассажиров (фото)
19:58
Правоохоронці взялися за корупційні оборудки Кличка та Комарницького, - Віктор Таран
19:44
На двух столичных полигонах отходов прошли противопожарные учения (фото)
19:35
ГФС и прокуратура проводят обыски в КП “Киевавтодормост”
19:25
В Киеве отремонтируют более ста придомовых территорий и внутриквартальных проездов (адреса)
19:02
Центр обслуживания населения в ЖК “Харьковский” введен в эксплуатацию
18:55
В помещениях КП “Киевпастранс” проходят обыски
18:43
Аэропорт “Киев” планируют закрыть на 8 месяцев для строительства новой взлетно-посадочной полосы
18:33
Рада может увеличить размер минимальной пенсии уже в следующем году
18:22
В Обухівській ЦРЛ модернізували приймальне відділення
Календарь событий