вівторок, 23 квітня 2024 г.

Бориспольские перевозчики отказываются брать льготников на стоячие места

Бориспольские перевозчики отказываются брать льготников на стоячие места

В г. Борисполь в общественном транспорте появились объявления о том, что перевозчики отказываются принимать льготников на стоячие места. Это связано с недавним ДТП, во время которого пожилая женщина-льготник получила травмы.

Об этом KV узнала из сообщения портала “Вести”.

“Объявления странного содержания недавно появились в салонах отдельных перевозчиков на бориспольских маршрутах. Перевозчик оставляет за собой право не принимать в салон льготников, если нет свободных сидячих мест. То есть, в стоячих местах льготникам отказано. И все это, объясняют в объявлении, во избежание травматизма”, - говорится в сообщении.

Как передают “Вести” со ссылкой на специалиста горсовета по транспорту Татьяну Слободскую, объявления вывешивал не городской совет, а сами перевозчики.

“Причиной этого, скорее всего, стал неприятный случай на одном из маршрутов. В Борисполе на Привокзальной площади произошло ДТП с участием маршрутки и легкового автомобиля. В результате пожилая женщина получила легкую травму головы. Происшествие негативно отразилось на репутации перевозчика и, как следствие, он отказался перевозить стоячих льготников”, - рассказала Татьяна Слободская.

Стоит отметить, что в “БАЗах” предусмотрены только четыре стоячих места, в “Иванах” также разрешены места для стоячих пассажиров, а вот в автобусах “Рута” вообще не должно быть стоящих пассажиров.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook 

Напомним, что льготников на бориспольских маршрутах до 1 июня будут перевозить в неограниченном количестве. Согласно Закону Украины, который Петр Порошенко подписал еще 28 декабря прошлого года, льготы предоставляются только определенным категориям населения: инвалидам I-II групп, детям-инвалидам, детям-сиротам, детям, лишенным родительской опеки, и лицам, которые их сопровождают, а также участникам боевых действий. Пенсионеры же по возрасту и ветераны труда бесплатно ездить не будут. Чернобыльцы - под вопросом.

Читайте также: Столичная власть попросила у Кабмина вернуть ей право устанавливать тарифы на проезд

КиевVласть

Оксана Мельник

Теги: новости киевской области, борисполь, маршрутка, льготник

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.