Можна зберегти сотні мільйонів гривень у бюджеті Києва і не дотувати метрополітен щороку, – вважає голова столичної “Батьківщини”, депутат Київради, юрист Віталій Нестор (на фото).
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міської організації ВО “Батьківщина” з посиланням на інтерв’ю Віталія Нестора в ефірі програми “Погоджувальна рада” на телеканалі “Київ”.
“Київреклама” заробляє чималі гроші на розміщенні рекламних бордів, сітілайтів. Зокрема, за даними управління з питань реклами КМДА, з 2017 року за рекламу в метро до бюджету Києва надійшло майже 100 млн грн. У 2017 році місто отримало за рекламу в метро 26,7 млн грн., у 2018 – 30 млн грн., за 11 місяців 2019 року понад 40 млн грн. Інформаційні рекламні агентства викуповують задешево рекламні площі, а потім задорого здають їх в оренду. Це є однією з ознак, ймовірно, протиправних дій”, – зазначив Віталій Нестор.
На думку політика, продаж на аукціонах рекламних площ за ринковою ціною допоможе встановити справедливу ціну на рекламу й дасть можливість метрополітену заробляти гроші.
Така ж ситуація, констатував політик, і у маршрутках, де кошти за розміщення реклами не доходять до бюджету Києва та комунальних підприємств.
Читайте: Не допустимо продажу української землі іноземцям – Віталій Нестор
Фото: пресслужби Київської міської організації ВО “Батьківщина”