п'ятниця, 29 березня 2024 г.

Более 56 млн гривен за 4 года потратили столичные власти на ремонты деформационных швов Южного моста

Более 56 млн гривен за 4 года потратили столичные власти на ремонты деформационных швов Южного моста

С 2015 по 2018 года  киевские власти потратили на капитальный ремонт деформационных швов эстакадной части Южного моста через реку Днепр более 56 млн гривен. Еще 5 млн гривен планируется потратить на такие ремонты в 2019 году.

Об этом KV стало известно из сообщения депутата Киевсовета Александра Пабата (фракция “Солидарность”) на странице в соцсети Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Депутат опубликовал в своем сообщении ответ Департамента транспортной инфраструктуры Киевской горгосадминистрации (КГГА) на депутатское обращение о предоставлении информации о количестве, объемах плановых и внеплановых ремонтных работ выполненных на Южном мосту.  

Согласно документу, общие затраты на капитальный ремонт деформационных швов эстакадной части этого киевского моста с 2015 по 2018 год составили 56,1 млн гривен.

Кроме того, на капитальный ремонт деформационных швов Южного моста в 2019 году столичные власти предусмотрели ассигнования в размере 5 млн гривен.

Также в документе сказано, что на протяжении 2015-2018 годов для обеспечения безопасной эксплуатации сооружения и приведения ее к надлежащему санитарно-техническому состоянию проводились работы по содержанию и поточному (среднему, мелкому) ремонту. При этом какие средства были затрачены на эти работы в документе не сообщается.

Ранее KV сообщала, что мэр Киева Виталий Кличко заявил, что в Киеве необходимо отремонтировать 75 мостов. Из них 3 моста находятся в критическом состоянии.

Читайте: Кличко: в Киеве “устали” 75 мостов

Отметим, что Департаментом транспортной инфраструктуры КГГА, директором которого до увольнения 4 декабря 2018 года был Сергей Симонов, сейчас временно руководит Иван Шпилевой. Курирует это направление замглавы КГГА Дмитрий Давтян.

Фото: autocentre.ua

KиевVласть

Игорь Бровко

Теги: новости киева, департамент транспортной инфраструктуры, александр пабат, капитальный ремонт, южный мост, деформационные швы

четвер, 28 березня 2024 г.
20:44
У Гостомелі працюватиме перевізний цифровий флюорограф
20:22
Протягом доби зафіксовано 48 бойових зіткнень, - Генштаб ЗСУ
20:02
У Києві розпочали відключати опалення в житловому секторі
19:42
Поліцейські затримали киянина, який через помсту вбив собаку колишньої дівчини
19:23
Бучу відвідала делегація з Боснії і Герцеговини
19:04
ВАКС продовжив обов'язки судді Верховного суду Князєву
18:46
КОВА максимально сприяла правоохоронним органам у затриманні “крота”, - Руслан Кравченко
18:26
Завтра у Димерській громаді частково не буде світла
18:06
Донори крові з Києва - у топі серед команд DonorUA for Teams
17:46
Новий міжнародний залізничний маршрут з Києва до Кошице планують запустити вже цього року
17:21
“Українська команда” передала батальйону “Свобода” велику партію дронів-літаків, – Палатний
17:03
Український гідрометцентр попередив про небезпечні метеорологічні явища на Київщині
16:46
Ювенальні прокурори зафіксували загибель 537 дітей внаслідок збройної агресії рф
16:26
У президентській резиденції на Липській вирішили відремонтувати каналізацію
16:06
Зеленський представив нового голову Служби зовнішньої розвідки
15:46
Для Голосіївського району столиці збираються накупити цибулин тюльпанів та нарцисів на 1,4 млн гривень
Календар подій
На Київщині триває скандал щодо будівництва кінологічного центру
28 березня 2024 г. 13:00
На Київщині триває скандал щодо будівництва кінологічного центру
У столичному регіоні розробка Детальних планів території (ДПТ) все частіше використовується місцевими владами для легалізації самочинних будівництв через зміну цільового призначення земельних ділянок. Приклад – будівництво кінологічного центру біля села Рославичі на території Феодосіївської громади, яке явно без жодних дозвільних документів триває вже більше двох років і наразі активно підтримується керівництвом громади всупереч позиції місцевих мешканців. Громадські активісти наголошують на тому, що такий об'єкт матиме серйозний негативний вплив на екологію: створить ризик зараження людей різними хворобами через відсутність місця для утилізації собачих фекалій та загрозу для розташованого поруч ландшафтного заповідника “Васильківські карпати”. В Київській облраді, схоже, з цим згодні, але нічого зробити не можуть. Що стосується обурених громадян, то, якщо у Феодосіївській сільраді їх “не почують”, вони збираються звертатись до правоохоронців і суду.
Точка забруднення: мешканці Обухівського району обурені розливом мастил на місці свердловини питної води
26 березня 2024 г. 09:00
Точка забруднення: мешканці Обухівського району обурені розливом мастил на місці свердловини питної води
В Таценках на Обухівщині – скандал навколо підприємства, що планує займатися розливом мастил та оливи. Місцеві жителі вказують, що на земельній ділянці, де будуються виробничі потужності підприємства, розташована свердловина питної води, а поряд — житлова забудова і бювети. На думку мешканців, така наближеність створює ризик забруднення хімією навколишніх джерел. Люди налякані не тільки екологічними ризиками, а й воєнними: росіяни вже неодноразово доводили свій інтерес до підприємств нафтової галузі. Заручившись підтримкою місцевої влади, активісти дійшли аж до Міністерства екології. Однак, підприємство й досі продовжує здійснювати свою роботу. Чого прагнуть мешканці, чи дійсно підприємство загрожує екології села та як у ситуацію планують втручатись владні органи, – дізнавалася КВ.